Recenzja " Zdobądz swój szczyt" . " Uwierz w swoją siłę"

 " Uśmiech jest najpiękniejszą ozdobą człowieka , zawsze działa i zawsze pomaga" , ,,Moja siła nie zawsze musi być w moich mięśniach , czasem wystarczy ze mam ją w sercu" Angelika Chrapkiewicz- Gądek

  Mój wniosek płynący z tych słów: Realizuj każdą swoją  pasję , którą masz w sercu , bo każda jest wyjątkowa i piękna oraz bardzo prawdziwa.

Zakończyłam swoją , poruszającą i bardzo wzruszającą podróż z ta książką . Ta książka pomogła mi uwierzyć w siebie , pokazała , ze moje marzenia mają sens oraz to , ze trzeba doceniać siebie i cieszyć się ze swojego najmniejszego sukcesu i dzielnie o każdy z nich walczyć. Dzięki niej zobaczyłam jak wiele rzeczy jest ważnych i wartościowych chociaż nie zawsze je zauważamy!

Wspaniała książka z której można wiele ciekawostek się dowiedzieć i wielu rzeczy nauczyć!!!!

Na przykład tego , ze mimo siedzącego trybu życia możemy być spełnieni i szczęśliwi , ze możemy robić to co kochamy i to co dyktuje Nam serce i jest bardzo szczere oraz prawdziwe- np. Otaczanie się życzliwymi ludźmi podczas wspólnych ćwiczeń , tańca , fotografii w postaci wymieniania wspólnych odczuć i doświadczeń z tym związanych!

W chwili zwątpienia w siebie wiem po co mam sięgnąć i w co się zagłębić i to jest cudowne!!!! ❤️

To jest mój podręcznik pozytywnego myślenia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)