Buziaki dla Was :)



 Słuchajcie , głos serca przekazał mi informacje  , że blog był mi potrzebny bardziej niż mi się wydawało. 

Jestem w pełni świadoma , że nie jestem idealna jednak jestem dumna z tego , że mogę  posmakować i  dotykać różnych rzeczy.  Najważniejsze to jest dostrzegać nawet drobne sukcesy pod postacią strefy komfortu. 

Tu mam płaszczyznę dla siebie

To są pisane wzory o których , tylko Ja wiem i je znam , ale będę etapami je Wam przekazywać. 

Ostatnio uświadomiłam sobie , że ten czas głównie jest dla mnie , ale mam nadzieję , że Wy jako czytelnicy wyciągnięcie stąd to coś co Was chwyci za serce i je zwyczajnie ociepli oraz przytuli. 

Biorę pod uwagę aby pobyć tu sama ze sobą , ale też z myślą o innych.  

Poznawaj siebie i nasycaj się sprzyjającymi promieniami.

Staraj się akceptować przeciwności losu mimo wszystko to nie jest proste i łatwe , lecz możliwe do realizacji. 

Szanuj siebie i bądź dla siebie przyjacielem. 

Twoja Twarz mówi mądre przesłania.

Kochaj siebie bezwarunkowo. 

Oczywiście , że obrót niektórych spraw wolałabym troszkę inny , ale sztuka polega na tym aby cieszyć się tym co jest. 

Jestem wyjątkowa na swój sposób tylko tyle i aż tyle.

Mogę obiecać , że będę obdarzać kuferek uśmiechem i wkładać do niego mądre rzeczowniki , czasowniki czy też przymiotniki. 

Podsumowując: Łap Marzenia , które Ciebie uszczęśliwiają , Mój blog zdecydowanie należy do tej kategorii , mam w nim fan i wielką frajdę , to właśnie on maluje we mnie ogromne wzruszenie w dużej ilości za co mu dziękuję z wdzięcznością i ciepłem w sercu.    


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)