Co skłoniło mnie do założenia bloga?? :)



 Wiecie , że jestem z Wami już miesiąc i powiem , że Ja wprost uwielbiam spędzać czas w "Kuferku" po to ,  żeby zostawić od siebie ciepełko. Najważniejsze i bardzo szczególne jest znalezienie słowa , które otoczysz wyrozumiałością i troską Ciebie wyrażające , bo wpiszesz je tam gdzie tylko chcesz , czyli przy uważności dla oczu.
Dziś chciałabym w paru zdaniach napisać co skłoniło mnie aby prowadzić bloga??
Wydaje mi się , że najważniejszym punktem tej decyzji była chęć szansy na rozwój osobisty , poczucie lekkości , wiatru we włosach oraz bicia mojego serca z otwartością , szczerością i pięknem. 
Ten klimat , który tu zaistniał sprawia , że jestem z niego zadowolona.
Mocno go doceniam 
To on pokazał , że ten sukces mnie bardzo raduje. 
Ze swojej strony kieruje wielkie podziękowania dla Dagmary , która pomogła mi stworzyć przestrzeń do samorealizacji. 
Ukłony również dla niej za to , że pokonuje odległość Nas dzielącą żeby sprawić uśmiech na mojej Twarzy. Poznaliśmy się dzięki projektowi „Wolontariusz osoby niepełnosprawnej” jest on pomocny i wspierający , Realizowany przez Centrum Współpracy Młodzieży 
Ja uważam , że Nasz duet jest zgrany i dobrze się uzupełnia. 
Dokładnie taki jak sobie wymyśliłam 
Ale najbardziej chodzi o miłe towarzystwo a nie miejscowość. 
Ogólnie dziękuję za Waszą obecność ze mną , jest mi ogromnie miło

Komentarze

  1. Cieszę się, że mam swój udział w powstaniu bloga, który przynosi Ci tyle radości :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki również kochana i bardzo dziękuję za wsparcie , które umożliwiło realizację Mojego Wielkiego Marzenia , dzięki czemu mogę teraz rozwijać szeroko skrzydła :)

      Usuń
  2. Sylwia Grzeszczak lubi to

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trzymaj, do przodu i trwaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)