Po co tu jestem?? :)

 Z jakim nastawieniem tu przyszłam?? 💚

Otóż już tłumaczę

Marzę o tym aby zdobyć nowe doświadczenie , pokazać na co mnie stać , zrozumieć sens swojego istnienia w obrazie naturalnym i subtelnym. Skłaniam się ku temu by być przykładem na to , że nawet delikatny uśmiech może dać wielką siłę i spokój wewnętrzny. 

Rzeczą istotną w tym temacie jest fakt , że jestem dojrzale w pełni gotowa żeby zobaczyć czego nauczy mnie to okno , które czuję będzie wartościowe wypełnione świeżością oraz przyjemnym i przyjacielskim zapachem. 

Mam nadzieję , że będzie ono paletą taką jak sobie wymarzyłam i widzi Moja wyobraźnia.

Ten obszar ma być wsparciem i w moim odczuciu ma właśnie tak wyglądać

Na ten moment on zadawala i Spełnia Me oczekiwania. 

Buziaki dla Was 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)