Czy tańczenie na wózku jest sporym wyzwaniem?? :)

Mianowicie odpowiedź brzmi -  oczywiście , że tak  

Jednak nie to jest tutaj istotne 

Najmocniej i najbardziej liczy się otoczenie stanowiące czułość , wyrozumiałość i troskę wtedy jest zasługa na wyróżnienie i same big sukcesy. 

Praca zespołowa i ogólne zgranie przynosi właśnie taneczny zespół , którego mam przyjemność być częścią on wygląda tak jak sobie wymarzyłam. 

Co jest w nim wyjątkowe??

Wieczny optymizm oraz wspaniali ludzie wokół ,  a także  niebywałe przygody i pomysły szalenie zwariowane. 

Taniec to dla mnie szeroki wachlarz Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze. 

Dziękuję mu całym sercem za to , że pozwala mi należeć mimo wszystko do cudownego grona , które w pełni się akceptuje i rozumie. 

Dziękuję Dancing Wheels Gdynia , że jesteście obok mnie i za każdy wspólny taniec.

Karina jesteś najlepsza w tym co robisz i kieruje wielkie słowa uznania za przyjęcie mnie do swojego zespołu tanecznego oraz za to co stworzyłaś i za połączenie Nas w jedną całość.

Dziękuję za każdą choreografię pełną szczerej wrażliwości. 

Dziękuję , że wszyscy razem jesteśmy spójni i niesiemy ogromne  wsparcie sobie nawzajem , RAMIĘ W RAMIĘ💜💜💜💜Krótko mówiąc: Bądź sobą zauważ i pokaż swoją naturę mając zwykły i własny styl. 




Komentarze

  1. Zdecydowanie widać Waszą przyjaźń i ogromną energię na parkiecie! Z przyjemnością się Was ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy miło to słyszeć i czytać zarazem :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)