Sprawność Fizyczna i nie tylko :)



 Wiem jedno - Mój los się potoczył nie łatwo i prosto po to żebym miała wyższy poziom trudności i jedyne co muszę zrobić to je odważnie pokonywać z głową podniesioną do góry zaczynam właśnie widzieć w tym sens.   

Mimo wszystko mam sporą listę osiągnięć , które powodują we mnie radość , ale nie zmienia to faktu , że jak będę więcej chciała to wtedy będzie całkiem inaczej . Muszę  mocniej sobie zaufać i wierzyć , że wytrwam w tym założeniu i postanowieniu , bo przecież sprawność fizyczna jest bardzo ważna więc trzeba traktować ją poważnie i z szacunkiem a nie byle jak , bo w tym liczy się dobre podejście i odpowiednie nastawienie.  Rozmawiaj ze sobą , słuchaj siebie uważnie i ze zrozumieniem. 

A co Ja czuję pisząc bloga?? Wielkie wzruszenia i skupienie - Dbam o niego. 

Miej w sobie nieustającą kreatywność , energię oraz piękną paletę pomysłowości i niezwykłości , która będzie należała tylko do Ciebie.

Pielęgnuj i rozwijaj siebie.

PODSUMOWUJĄC: BĄDŹ SILNA , ZAUWAŻ I PATRZ NA SWOJE POTRZEBY , OGLĄDAJ WIDOKI , KTÓRE SĄ KOJĄCE.

NIE ZAWSZE BYWA RÓŻOWO , HUMOR JEST RÓŻNY , ALE POKAŻMY , ŻE JESTEŚMI PEŁNOWARTOŚCIOWYMI OSOBAMI , KTÓRE  MOGĄ  BYĆ WZOREM ORAZ PRZYKŁADEM WSPANIAŁYCH PRZESŁAŃ PŁYNĄCYCH PROSTO Z SERDUSZKA.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)