Turniej Taneczny Grand Prix Polski - 18.06. 2022 :)


 Na wstępie zacznę od tego , że tego dnia działo się bardzo dużo. 

Oczy na przemian wilgotniały oraz miały mnóstwo szczerego śmiechu , natomiast serce było przeszczęśliwe. 

Jeżeli chodzi o Style tańca , które mi się najbardziej podobały to należały do nich: Paso doble , Tango , Freestyle oraz Rumba , ale oczywiście każdy jeden jest dla mnie wyjątkowy na swój sposób. 

Był to cudowny czas - dostarczył on wielu ciekawych widoków. 

Byłam tam z takim zamiarem aby dobrze się naładować energetycznie oraz spotkać się z sympatycznymi osobami , którym między innymi ogromnie uwielbiam kibicować i wspierać oklaskami -  darzyć zwyczajnym podziwem. 

Pan Krzysztof i Pani Magda Mocno mnie polubili - oczywiście z Wielką wzajemnością  Tańczą oni w stylu Latinoamerykańskim , ale od niedawna próbują swoich sił w Standardzie - tutaj warto dopisać , że miałam okazję zobaczyć na żywo jak zdobyli pierwszy swój puchar właśnie za niego - piękne  przeżycie , zdążyliśmy również wybrać się na krótki spacer pokazując Gdynię w pigułce , poza tym dołożę jeszcze taką ciekawostkę , że mamy ze sobą stały kontakt co mnie chyba w tym wszystkim cieszy najbardziej , bo w takiej chwili mam jeszcze większą radość dopingowania właśnie im. 

Co jeszcze mogę dodać?? Chyba tyle , że zachwycało wszystko co tam było czyli  pokazy, muzyka  przekaz.... , świetna Gala wieczorna no długo by wymieniać , po prostu całokształt tego wydarzenia to dla mnie Mistrzostwo.

Podsumowując: Taniec przyczynia się do tego , że zapominam o byciu osobą z niepełnosprawnością , mam więcej uśmiechu i nie myślę o wszelkich przeciwnościach losu dzięki temu , że sama należę do przewspaniałej grupy tanecznej Dancing Wheels Gdynia , która jest najbliższa dla mojego serca i naprawdę jestem wdzięczna za jej istnienie💚💚💚💚

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)