21.08.2022 - Dzień optymisty :)


       Odśwież
       Znajdź
       Uwierz  
       Usiądź      

Zastanów się a otrzymasz odpowiedź , że jesteś potrzebny na tym świecie ,  i wiesz co?? Uwielbiam metodę wyrażania słowem. Chciałabym aby Mój uśmiech przegonił każdą jedną chmurkę i sprawił , że zjawi się wyraziste słońce. Opiekuj się sobą , Miej swoje zdanie. Ciesz się przebywaniem w osobistym środowisku naturalnym. 

Kuferek to Mój zbiór - obdarzam go tym co mi przychodzi na myśl w danym czasie.  Chcę czerpać z niego jak najmocniejsze promienie wzmacniające dodające sił i motywacji , oprócz tego zachwyca mnie on z tej racji , że zwyczajnie uszczęśliwia mnie to miejsce , bo jest stworzone tak ze szczerego serca i za to właśnie je kocham oraz oczywiście za całokształt💜💜💜💜

Komentarze

  1. Marta ja na pocieszenie śpiewam sobie piosenkę:
    Marta Wiśniewska lubi swego pieska,
    Choć nic nie czuje karmą go futruje
    Na melodie Sylwii Grzeszczak

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)