Co zrobić aby czuć się przyjemnie??

  1.  Posłuchaj nut świetnie nastrajających. 
  2. Pozwól sobie doświadczyć takich zapachów przyczyniających się do czystej świeżości.
  3. Odnajdź w środku duszy coś co napędza tylko Ciebie i sprawia , że znajdujesz się na odpowiednich falach i nadaj temu odpowiedni rytm. 
  4.  Dołącz jakiś dźwięk grający świetnie i melodyjne dla Twych uszu. 
  5. Wydobywaj i odkrywaj swoje cechy takie specjalne i mocne a wtedy ujrzysz na co Ciebie stać - Twoja osoba jest dużo bardziej wartościowa niż myślisz więc jedyne co trzeba zrobić to zajrzeć w osobisty głąb śmiałości nawet jeżeli jest ona skryta czy niewidoczna. 
 
Puenta: Uważam , że  największe znaczenie w blogu stanowi  informacja wywnioskowana pewnego wieczoru w postaci , że Moja obecność na tym świecie nie jest przypadkowa tylko z powodu tego , że mam odegrać tu rolę i w tym miejscu postanowiłam i wybrałam sobie takie pole czyli pisanie różnych  tekstów , ponieważ bardzo lubię taką formę i realizuje się w niej a przy okazji w ten sposób sprawdzam swoje umiejętności oraz zdolności.  


    
         

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)