Czym jest dla mnie Mój Kuferek?? - Na tle Lilii :)



Sposobem na: Wyciszenie , podniesienie poziomu samooceny. 

Warto również podkreślić , że jest to odkrywanie własnej wartości. 

Dzięki niemu doszłam  również do refleksji , że mogę być silna i zdolna a do tego Wszystkiego przyczynia się właśnie słowo pisane , które jest dla mnie wymarzonym hobby. To na mnie działa dużo bardziej niż jakakolwiek ładowarka i jest udowodnieniem , że można się całkowicie oddać temu w czym kompletnie Twoja niepełnosprawność przestaje mieć znaczenie czyli staje się mniej widoczna. Bloga traktuje jak spacer , który stwarza chwilę  zapomnienia oraz ukojenia. Uważam , że całość przynosi mi wielkie wsparcie gdy tylko tego potrzebuje i dokładnie za to go uwielbiam , bo Kuferek zawsze wyciąga do mnie pomocną dłoń kiedy mam ochotę. 

Uwielbiam moment gdy mogę przebywać na łonie natury , biorę wtedy pod uwagę plenery przyciągające Mój wzrok , mam możliwość patrzenia na piękne okoliczności przyrody tworzące przytulny klimat i pasujące do uśmiechu będącego Moją ozdobą. 

Ostatnio miałam okazję przebywać na przyjemnej działce mającej ciszę i spokój - pozwalającej na relaksację - Posiada ona wyjątkowy Liliowy plener. 

Bardzo dziękuję za Miły na niej pobyt sympatycznym ludziom Pani Reni i Panu Zbyszkowi.  


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)