Krótki przepis na bycie zadowolonym + przemyślenia :)


  • Tańcz gdy tylko masz na to ochotę  
  • Obserwuj
  • Czytaj 
  • Notuj 
  • Podkreślaj
  • Oglądaj
  • Miej przemyślenia warte uwagi  
     

Zatrzymaj się chwilę  przy muzyce wielbionej przez Ciebie i oddaj się jej dzięki czemu zezwól sobie na dawkę zastrzyku energetycznego.

Ciesz się okolicznościami przyrody to zawsze pomaga i działa kojąco. 

Określ i nazwij konkretnie to co wychodzi z Twojego serca za pomocą opisu. 

Pobyt w Kuferku zdecydowanie z wielkim przekonaniem sprawia , że jestem w pełni mu oddana i pochłaniam się nim tak jakbym machała szeroko rozłożonym wachlarzem.

        

                Dziękuję za:

  •          Obecność
  •         Dobre serca
  •         Miłe gesty

Ostatnio wydaje mi się , że ciągle odwiedzam Kuferek na nowo i właśnie z tego wszystkiego ten fakt mnie cieszy najbardziej. Pragnę przekazać jak najwyższy format treści tak aby dopłynąć do każdego jednego serca i mam nadzieję , że właśnie tak jest.  

Dziękuję prosto z serca wszystkim ludziom za to , że widzą we mnie i patrzą między innymi  przede wszystkim spostrzegając człowieka a nie tylko od  strony wózka , bo uwierzcie mi na słowo , że ten fakt jest naprawdę ogromnie cenny i taki pryzmat ogrzewa o wiele bardziej oraz niesie niesamowite wsparcie.  

Dopiszę tu jeszcze tylko , że w dużej mierze Ja też zaczynam mieć tego dokładnie taki odbiór.

              



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)