Mała pisemna przemowa :)


 
Trzeba się cieszyć życiem - Mimo wszystko. U mnie Taniec na wózku jest tego przykładem i pomaga zapomnieć o słabościach jest to coś co pozwala się unosić bardzo wysoko więc absolutnie Każda istota w czymś się sprawdza zawsze. 

Taka Mała rzecz udowadnia , że każdy człowiek jest piękny bez wyjątku. W moim przypadku mimo krętej drogi , którą podążam codziennie kuferek oraz taniec  jest  Moją całkowitą  odskocznią od wszystkiego i tym , że mogę być nową wersją siebie - dzięki właśnie tej roli przebywam w zupełnie innej rzeczywistości a co za tym idzie - może się to wydawać abstrakcyjne , ale dzięki niemu mam wrażenie , że Moja niepełnosprawność zanika i przestaje mieć znaczenie. Może jeszcze inaczej Ja pisząc bloga nie czuję się na osobę z niepełnosprawnością , bo w tym momencie szufladki Mojego umysłu są w pełni czynne i otwarte na wszelką pomyślność i sukcesy murowane. Jestem bardzo szczęśliwa , że Moja głowa jest zdrowa.

Podsumowując: Dzięki Kuferkowi i Tańcu na wózkach jest mi dużo lżej i potrafię nabrać energii , odwagi oraz większego odprężenia. 


Komentarze

  1. "Ludzie są szczęśliwi dokładnie w takim stopniu, w jakim chcą być szczęśliwi."

    - Abraham Lincoln - Marta - masz wspaniałe podejście do życia, nie trać optymizmu - NIGDY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za piękne słowa są one bardzo wzmacniające :)

      Usuń
  2. Marta wiem co przezywasz tez jezdze na wozku inw czasem nie starczy baterii i jest klopot

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)