Pół Roku Mojego Bloga , Dziękuję za obecność :)


 
Niepełnosprawność może być malowana w ciepłych kolorach ,  Trzeba to odkryć i ujrzeć. 

Słuchaj tego co mówi rozum , bo on staje się doradcą skłaniającym do zastanowienia. 

Zobacz na swoje usposobienie bardziej przychylnym wzrokiem.

 Patrz na zalety , przysłoń wady. Znajdź coś dającego wzmocnienie i Power. 

Uświadom sobie , że jesteś człowiekiem rozwijającym skrzydła i ciesz się tym.

Niech Twoje działania okażą się powodem do zachwytu , bo nawet mały obiekt sprawiający , że się Spełniasz i realizujesz jest wielkim. 

 Niech to kim jesteś w pełni Ciebie satysfakcjonuje. 

Skup się na tym co możesz osiągnąć , zostaw to na co nie masz wpływu. 

Z głową podniesioną do góry niech zadawala Ciebie Twoja osoba. 

Podsumowując: Mój Blog sprawia , że znalazłam sobie możliwość do wyrażania się słowem pisanym więc bardzo dziękuję szkląc się w środku Wielkimi łzami uśmiechu, Moim zdaniem nadaje mi on sensu i jest dowodem na to , że Każdy z Nas jest w stanie się odnaleźć w tym co szczególnie lubi. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)