Podsumowanie w Makach :)

 Uruchom wyobraźnię i koniecznie zajrzyj w każdy jej zakamarek osobno.

 Przekonaj się , że Wszystko to co najlepsze i pięknie , kryje się w Twojej głowie.

 Jestem szczęściarą , że Mój Kuferek potrafi mi oferować zwiedzanie będące podróżą w najbardziej wymarzone zakątki wewnętrzne.

Dowiedz się , że to co robisz się przydaje i daje korzyści. 

Akceptuj się takim jakim jesteś. 

Daj sobie uznanie

Daj sobie szansę na zobaczenie jasnych odcieni. 

Jestem pełna entuzjazmu z tego tytułu , że moje zmysły są w pełni sprawne. 

Mam taki zamiar żeby Moja skrzynka była stopniowo wypełniana oraz rozrastana jak płatki Kwiatów w ogrodzie.

 Naprawdę bardzo mi zależy aby było tu apetycznie , mądrze i szczerze. 

Właśnie Ty jesteś pięknym człowiekiem w środku i na zewnątrz - zobacz to. 

Napełnij się uzdrawiającym strumieniem uśmiechu. Lubię sytuacje gdy mogę zrobić coś takiego przyczyniającego się do tego , że o dowolnej porze dnia zapomnę o moich trudnościach -  odłożę je na bok , choć wiem , że one i tak , są były i będą , ale dobrze jest czasem wiedzieć i uświadomić sobie , że najważniejsze znaczenie dla osoby z niepełnosprawnością jeżeli jest ona właśnie na wózku stanowi nie jej pojazd lecz to kto na nim się znajduje co osiągnął i do czego doszedł. 

Moja codzienność nie należy do łatwych , ale staram się szukać w niej optymistyczne punkty - Kilka już znalazłam.

Kuferek traktuję jak taki Mój skarb💓💓💓💓 dlatego chcę by był on zawsze dopracowany , dokładny ,  zadbany ,  dopieszczony i uporządkowany.   




 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)