Sesja w słonecznikach :)


 Jestem poruszona , szczęśliwa , zadowolona i mam mega wzrusz. Te kadry dogłębnie ukazują , że bezwzględnie można spotkać słońce , iść jego ścieżką nawet jeśli napotka się jakąś burze to można ją przegonić i nasycić jaskrawym kolorem. 

Ola , kłaniam się i cieszę , że to właśnie Ty stworzyłaś to dzieło  a Ja mogłam ponownie przebywać w plenerze w całkiem innej formie , stylu czy też charakterze. 

Jest to radość wypełniająca blaskiem po brzegi.

Piękno powodujące mokre oczy lub serce skaczące ze szczęścia.

Ola sprawia , że ujęcia mogą być na zmianę roześmiane , rozmarzone a także jest taka opcja aby nabrać odwagi , powagi i większego zaufania w rozumieniu siebie. Została otworzona czuła struna opisująca różne stany. Fotografie przedstawiające Mnie z perspektywy gdzie jej półki gromadzą wybitną aurę pogodową. Raczej wiem już teraz , że to zdarzenie zostanie włożone do specjalnego schowka dającego możliwość spojrzenia na twarz w rozmaitych wydaniach. 

To jest niezwykłe kiedy ta sama osoba może być pokazana niby w tej samej scenografii , ale jednak inaczej. 

Urocza ta sesja i takie ciepło z niej bije☀️ 

Dziękuję serdecznie Olu za to , że tak trafnie i z totalną precyzją przyczyniłaś się do Spełnienia Mojego Marzenia. 

Czasami  żeby się uśmiechnąć wystarczy zwykły: 

Odcień 

bądź Urok osobisty 

Nie marnuj swojego potencjału

Pokazuj siebie z jak najlepszej odsłony. 

Wnoś jak najwięcej ciepłych promieni swą osobowością. Roznoś prawdziwą energię. 

Lubię być życzliwa i dodawać dobrego nastroju. 

Spójrz w lustro 

Posiadaj swój kącik mogąc zawsze do niego wrócić i zajrzeć.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)