Buziaki :)



 Nie ocieniaj siebie zbyt mocno surowo. 

Otocz samego siebie troską jak również większą wyrozumiałością. 

Rozmawiaj sam ze sobą , bo taki jej rodzaj jest ważny.

Wysyłaj sobie komunikaty: istotne , potrzebne , wspierające. 

Nasze istnienie jest szczególną wagą cudu. Są sposoby aby zapomnieć i nie czuć się na osobę niepełnosprawnością. 

a jakie są Moje?? 

- Wykonanie choćby maleńkiego ruchu w danym układzie tanecznym , ale ważne , że samodzielnie samemu szczerze i od serca na mojej twarzy płyną wtedy łzy choć ich nie widać. 

-   Zmiana miejsc na czas sesji zdjęciowych , bo nie zawsze wszystkie ujęcia pokazują , że jestem osobą na wózku - czasem bywa tak , że siadam na fotelu , leżę na kocu czy też pojawia się  jeszcze jakaś inna perspektywa w kadrze. 

-  Lubię czasem coś zaprojektować tak dla treningu mam w tym wielką przyjemność. 

    Uwielbiam gdy mogę w mniejszym stopniu odczuwać swoją niepełnosprawność to dla mnie wielka waga dodająca nadziei i promień sił do dalszych działań

Podsumowując: Okno bloga ukazało , że jego założenie było Najlepszą decyzją w Moim życiu💚💚💚💚

                                       




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)