Co mi dał Blog?? :)



 Blog to Moje najpiękniejsze źródło bez ograniczeń i za to kłaniam się w pas , ponieważ otworzył mi oczy i uświadomił wiele sensownych rzeczy więc jeśli dajesz dobro bądź je przyciągasz to ono do Ciebie wróci z taką samą energią. Dziękuję ślicznie za takie ciepło w odbiorze Mojego Bloga. 

Cieszę się, że o nim słychać- Jest pomocny - roznosi się w szerokim obszarze i obiega w różne przestrzenie. To dla mnie bardzo ważne.

Serdecznie dziękuję wszystkim osobom akceptującym mnie taką jaką Jestem czyli Mój sposób bycia , charakter , zalety a nawet wady. 

Zdradzę Wam też pewną tajemnicę - Mój Blog to Nowa Ja.

Jestem osobą z niepełnosprawnością Moje możliwości są mniejsze niż u człowieka zdrowego , ale pomimo wszystko Mój widnokrąg i światopogląd zauważam w szerokim polu widzenia nawet jeżeli nie podkreślam tego zawsze na głos. 

Ja chcę się skupić na tym co Mi MPD (Mózgowe Porażenie Dziecięce) dało korzystnego a nie na jego słabościach i minusach czy też na tym co Moja niepełnosprawność mi odebrała. 

Oczywiście gdyby był wybór to parę moich ograniczeń bym odstawiła bądź zrezygnowała bym z nich całkowicie , ale nie mogę muszę to przyjąć w takiej postaci jakiej jest mi dane i cieszyć się , że jest tak jak jest a nie inaczej , bo przecież bywa różnie. 

Przede mną zadanie będące wielkim wyzwaniem dlatego z głową podniesioną do góry muszę je dzielnie wypełniać , bo taki sobie ustaliłam wzór i pragnę się go pilnować najlepiej jak tylko potrafię od serca.  Ja sobie nie wyobrażam codzienności bez Mojego Bloga - On nadaje mi całkowitej pełności.

Podsumowując: Moim zdaniem powinno się posiadać miejsce przeznaczone do wyrażania siebie. Ja takie mam - Nie żałuję podjęcia właśnie takiego kroku w przód ani na sekundę, bo dokładnie on mnie ogromnie wzmocnił - Stał się osobistym promykiem optymizmu. 

💜💜💜💜

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)