Czy pisanie bloga sprawia mi trudność?? :)


Przyznam szczerze , że nigdy się nad tym nie zastanawiałam - nie przywiązywałam do tego uwagi, ale wydaje mi się , że to zależy jak na to spojrzeć czasami tak się zdarzy , bo owszem jest wymagające np. Z tej racji , że przy tworzeniu takiego zapisku musi on być przejrzysty dlatego dodaje też kolory tak aby urozmaicić wpis. 

Blog to forma życzliwości do samego siebie, ale oprócz tego odkrycie na co Nas stać.

Mimo Mojej niepełnosprawności znalazłam sposób gdzie mogę składać Moje przemyślenia lub także opinie na dany temat. 

Do prowadzenia Bloga potrzeba dużo wkładu , wysiłku , staranności , ale warto naprawdę , bo jeszcze jakiś czas temu absolutnie nie przypuszczałam , że znajdę się w miejscu dodającym tak ogromnych skrzydeł jest to dla mnie satysfakcjonujące sprawdzając się tu z zadawalającymi efektami. 

Uwaga: Do pisania bloga nie potrzeba sprawnych rąk , Najważniejsza część ciała potrzebna do niego a nawet niezbędna to własny otwarty umysł. 

Przestrzeń Bloga jest Moim Wielkim zamiłowaniem.   

💙💙💙💙💙💙





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)