Trochę wniosków z ostatnich dni i na Światowy dzień Porażenia Mózgowego :)



Zalety Mojej niepełnosprawności: 

Uwielbiam gdy mam możliwość nie zwracania na nią uwagi , nie zawsze jest to łatwe , ale czasem się udaje. 

Dzieje się tak np. W chwili gdy mam okazję stanąć przed obiektywem biorąc udział w sesjach fotograficznych dzięki czemu się delektuje i choć przez te parę minut mogę skierować oczy ku temu co przyczynia się do poprawy Mojego nastroju. Przebywam w różnej wielobarwnej scenerii z głową pełną trafnych pomysłów. 

Oprócz tego tańczę na wózku. Taniec również zawsze przyczynia się do uśmiechu na twarzy. Taniec to pląsające serce w rytm muzyki. 

Pamiętaj: Każda istota może mieć hobby dające poczucie Spełnienia i Samorealizacji i takie przypisane właśnie do niej. U mnie do tego przedziału należy Blog. 


Koniec z przekonaniem: 

Ja nie mogę 

Ja nie potrafię 

Ja nie dam rady 

Zamień to na odwrotny tok postrzegania i zaufaj , że takie coś stanie się odpowiednio dobre , bo musi i tyle.

Przeciwności losu nie muszą być porażką z czasem z pewnością przekształcą się w mega siłę do działania. 

Bądź ambitny na tyle ile dasz radę. 

Wiadomo są rzeczy nie do wykonania. 

Ale weź pod uwagę kategorię bez przeszkód to tylko pozory , że ona będzie odebrana jako mała , bo wierz mi na słowo , że w rzeczywistości patrzenie na to jest zupełnie inne nawet jeżeli nie do końca tak widzą Twoje własne oczy. 

Potężna motywacja tkwi we mnie samej. 

Zawalcz o siebie w kompozycji pełnej autentyczności.  

Nasycaj się prawdą o sobie. 

Bądź mniej krytyczny w stosunku do siebie. 

Panel bloga to moment  gdy uwalniam słowa. 

Najciekawszym źródłem jesteś Ty sam przyjrzyj się dokładnie temu schematowi i pokaż , że jest on wart zawieszenia wzrokowego. 

Mój blog pokazuje mi , że Moje przemyślenia są obszerne nigdy wcześniej nie sądziłam , że on będzie nazywał się Największą  mobilizacją. Jego miejsce pokazało mi właśnie taką teorię. Uważam , że przekaz słowny gra ogromną rolę przydatności.

 


Komentarze

  1. Pięknie opisałaś swoje myśli 😘😘lubię czytać twój blog widać że dużo dobrego przekazujesz dla innych 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i Dziękuję serdecznie za Twoją obecność :)

      Usuń
  3. Marta bardzo trafny opis, taki uniwersalny, wysłałam Kai by brała przykład, bo dziś miała kryzys przy nauce ułamków, że nigdy się nie nauczy, przyda się jej Twój optymizm. Dziękuję za Twoje dobre myśli🙂Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Martusia kocham cie. Bądź sobą i zmieniaj się ale tylko na dobre. Jak nie Ty to kto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca za obecność i ślę buziaki :* :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wakacje w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)

Technik prac biurowych podsumowanie pierwszego etapu :)