21 Listopada - Dzień życzliwości :)

21 Listopada dzień życzliwości czyli według mnie oznacza on poczucie przytulenia i otulenia ciekawą oraz Miłą Myślą. 

Zalewać serca optymizmem - Na tym mi najbardziej właśnie tutaj zależy żeby trafić z przesłaniem w każde jedno tu się znajdujące. 

Miej regularny czas dla siebie. 

Okazuj i oferuj empatię. 

Mów na głos: Jestem cudownym człowiekiem.  

Odczuwaj własną wartość.  

Nigdy się nie zmieniaj bądź jaki jesteś , bo inaczej to Nie byłby z Ciebie tak mądry egzemplarz jaki jest aktualnie. 

Uwierzcie Mi , że z niesprawnego ciała Radość potrafi bić nawet już z daleka trzeba tylko to dostrzec a naprawdę warto się o tym przekonać. 

                  


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)