Dziękuję bardzo za czytanie Mojego Bloga :)



Odmień swą głowę - niech udowodni , że potrafi dużo więcej i pokaże , że jest zdolna. Ona kryje mnóstwo mądrości. Czuję , że Blog na ten moment obrócił ją o 180 stopni ku Najlepszemu kierunkowi tak aby mogło być jeszcze bardziej barwnie. Z biegiem czasu mam wrażenie , że Moje życie za sprawą Kuferka nabrało kolorów i pozwoliło mieć szersze otwarcie oraz nastąpiła następna perspektywa okna na Mój świat. 

Pokochaj siebie💚 

Dziękuję Wam bardzo za uznanie oraz zaufanie. 

Kuferek to Mój nauczyciel pokazujący , że Można czerpać przyjemność z drobiazgów czasem ukrytych we własnej osobie np. Fotografując widoki zza okna , ciesząc oko przyrodą , przekazując z darem słowo pisane będące strzałem w 10.

Ja jestem Wesoła lub smutna , bo mam różne dni , ale staram się być zawsze optymistyczna mimo wszystko. 

Pamiętaj: 

Jesteś pięknym i cudownym człowiekiem - Jedynym w swoim rodzaju , niepowtarzalnym. 

Mój blog -  "Kuferek Dobrych Myśli" - Miejsce pozwalające mi totalnie się wyłączyć i zapomnieć o niepełnosprawności mimo tego , że codziennie mi ona towarzyszy.  

Jest on dla mnie Wielką Dumą i Spełnieniem Największych Marzeń - Kocham go za wszystko a najbardziej za to , że jest taki bardzo Mój. 

Dziękuję, że jesteście ze mną💚

Ta dziedzina a także rola jest dla mnie ogromnie ważna więc dziękuję , że macie ochotę w niej być i ją odwiedzać.

Kuferek jest dla mnie Najlepszym i wyjątkowym przyjacielem - prawdziwym słońcem💜💜 


Komentarze

  1. Pasja jest najważniejszą częścią życia! Cieszę się, że to co robisz daje Ci tyle radości! Tak trzymaj Marta!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)