Podsumowanie Sesji w Słonecznikach :)

Moja lektura umilająca mi każdy dzień.

Omawia ona różne nastroje. 

Porusza serce i wzrusza je po całości. 

Opowiada i przedstawia  czułe struny , szczere punkty a także mocne strony mnie opisujące czyli uśmiech mimo wszelkich trudności.

Jestem przekonana , że ta pozycja pozwoli mi spojrzeć na siebie z bardziej jasnego światła - będzie wzmacniająca. W moim odczuciu dzięki niej spojrzę na swoją niepełnosprawność z całkiem innego rodzaju a więc bardziej przychylnie z większego dystansu do siebie. Uzmysłowię sobie , że każdy człowiek jest pełnowartościowy na swój sposób a te fotografie są najlepszym na to dowodem. 

Ola zawsze poprawnie wpasowuje się w Moje oczekiwania , potrzeby i pragnienia zdjęciowe z totalnym wyczuciem. Gdy patrzę na jej ujęcia okazuje się i widać -  już na pierwszy rzut oka dostrzegam iż są one prawdą Mojego serca.

Najpiękniejsza Fotoksiążka  jaką widziałam i mogłam sobie wymarzyć.  

Ola napisała oraz stworzyła książkę specjalnie na Moją prośbę za pomocą i w połączeniu najbardziej wyjątkowych kadrów -  najmocniejszej słonecznej kompozycji jak tylko się da czyli całej Mojej osobowości - Dziękuję z całego serduszka💛💛💛💛

 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)