Uwielbiam spędzać czas w Kuferku Dobrych Myśli :)

 Zwróć uwagę i zawieź oko na swym uroku osobistym.

Blog to z pewnością Moja najpiękniejsza okazja w tym , że poznaje jeszcze bardziej siebie każdego dnia od strony charakteru , cech a czasem jest tak , że pada na mnie jasne światło.

Dzięki niemu przekonałam się , że to czego pragnęłam przez długi czas może być wymarzoną rzeczywistością i obrazem na to, że  Marzenia się nie tylko Spełniają , ale też naprawdę realizują a to dla Mnie właśnie Największa nagroda w tym wszystkim. 

Wiem , że to co robię ma sens i przynosi odprężenie.

Blog to także chwila wytchnienia od nie zawsze różowych dni. 

Podsumowując: Uświadom sobie , że potrafisz zmieniać się na lepsze.

Moim zdaniem stawiam coraz pewniejsze pełne odwagi kroki na Blogu ogromnie mnie on uszczęśliwia i powoduje uśmiech na twarzy oraz sprawia , że Może być zadowalająco niezależnie od pory Dnia lub aury za oknem. 


  







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)