20 Lutego 2023 Roku - Dlaczego ta data będzie szczególna?? - Odpowiedź już dziś :)

  Dziś chcę opowiedzieć co będzie szczególnego np. W Lutym a dokładniej 20 lutego 2023 Roku. 

 Czym postanawiam podzielić się już teraz. Pojawią się wtedy u Mnie aż dwie pod rząd kwestie do ogromnego szczęścia i zadowolenia z racji tego , że tego samego dnia dojdzie do obu jednocześnie wydarzeń jedynych w swoim Rodzaju czyli Rok od czasu istnienia Bloga jak również 6 lat od powstania zespołu tanecznego Dancing Wheels Gdynia - Mam przyjemność być właśnie jego częścią. Daje on atmosferę równości i zjednoczenia. W tym miejscu z całego serca dziękuję Karinie , że go stworzyła i złączyła.

W trakcie tańca a także podczas tworzenia słowa pisanego można się naprawdę wyłączyć z niepełnosprawności wcale nie zwracać na nią uwagi całkowicie o niej zapominając.

Ciekawostka: Blog jest dla Mnie jak taniec a dlaczego?? Bo oba te wyrazy kocham tak samo.

 Dzięki temu , że mam Bloga oraz należę do grupy tańca na wózku wydaje mi się , że patrzę na siebie zupełnie inaczej - Te dziedziny ogromnie wzmacniają mimo tego , że bywają równie wymagające  podobnie jak całokształt codzienności. Wiem jednak , że to właśnie te określenia w tej chwili zaliczają się do jednych z lepszych ról w Moim życiu , bo chyba nie ma nic piękniejszego niż bycie Blogerką i tancerką w jednym wydaniu. Uważam , że Między innymi te Role w dużym stopniu są sposobem na życie o ciepłych i świetlistych barwach.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)