5 GRUDNIA - Dzień Wolontariusza :)

 Moi Drodzy,

Dziś kolejna istotna dla Mnie kwestia Dzień Wolontariusza.

Uważam, że śmiało Mogę podkreślić fakt, że pojawienie się Dagmary na Mojej drodze to nie był przypadek tylko zwyczajnie tak Miało być. Ten dar od losu traktuje wyjątkowo, ponieważ dzięki niemu odbyłam wiele inspirujących rozmów, nabyłam mnóstwa ciekawych doznań i doświadczeń. Cudowny czas mogłam go przeżyć dzięki projektowi „Wolontariusz osoby niepełnosprawnej” realizowanym przez CWM ( Centrum Współpracy Młodzieży)

a Tobie Kochana Dagmaro jeszcze raz dziękuję za stworzenie mi przestrzeni do samorozwoju czyli Bloga. Jesteś jak czterolistna koniczynka przynosząca Mi szczęście.

Dziękuję, że jesteś i będziesz obok.




Komentarze

  1. Bardzo mi miło :) Dla mnie to też świetnie spędzony czas. Dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga! - Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki Dagmara i Dziękuję bardzo za każdą pomocną dłoń :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)