Buziaki dla wszystkich Moich czytelników - Dziękuję prosto ze swojego Serduszka , że jesteście ze Mną :)

 Jestem zadowolona z tego miejsca wypełnionego Moją osobą.

 Nauczyło mnie ono prawdziwej szczerości takiej od serca.

 To co przyjdzie mi do głowy określam słowami bądź nadaje temu imię.

 Właśnie ten schowek uświadomił Mi, że potrafię się otworzyć jeszcze bardziej tylko potrzebowałam czasu żebym się o tym sama przekonała. 

Czasem jest tak, że nie mamy pojęcia jak wielką dobroć posiadamy, ale za sprawą jednej przestrzeni naprawdę możemy zaoferować sobie tym samym szansę do stania się dzięki niej cudownie dojrzałym człowiekiem a do tego jeszcze lepszym , silniejszym i niezwykle umocnionym.

Podsumowując: Kocham swą działalność tutaj zdecydowanie💛💛💛💛




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)