Jaki ma być przekaz tego Bloga?? :)

 1) Nie We wszystkim trzeba być perfekcyjnym żeby doświadczać szczęścia. 

2) Proszę: Poznaj bliżej osobę z niepełnosprawnością ruchową i zobacz co kryje wyjątkowego. 

3) Miej gorsze nastroje i słabsze dni. To jest naturalne i normalne zjawisko, bo nie zawsze bywa kolorowo, ale trzeba się starać dekorować twarz uśmiechem, ponieważ jest on Najlepszą ozdobą człowieka. 

Gdy tylko czuję taką potrzebę oddaje się w pełni Mojemu Blogowi - Jest on dla Mnie wypoczynkiem od nie łatwej rzeczywistości, ale z biegiem czasu mogę przyznać, że Blog pomógł Mi siebie zaakceptować taką Jaka Jestem więc nawet jeśli się lubiłam choć troszkę wcześniej to Gdy tylko zaczęłam prowadzić ten oto obiekt czyli rozpoczęłam czasy Blogowe zrozumiałam i doznałam pewności, że zmieniłam się na lepsze a co za tym idzie zbudowało się we Mnie większe poczucie własnej wartości i naprawdę wreszcie uwierzyłam w piękno oraz sens Mojej osoby. 

Podsumowując: Polubiłam siebie tak naprawdę prawdziwie i od serca właśnie dlatego , że Jestem dziś tutaj w tym miejscu- Dziękuję bardzo za to💚💚💚💚






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)