Krótkie Podsumowanie 2022 Roku oraz życzenia na nadchodzący Nowy 2023 Rok :)

Rok bieżący czyli 2022 uczynił, że stałam się dojrzalsza, odważniejsza jeszcze bardziej otwarta. 

Nauczył Mnie i udowodnił, że można być bardziej przychylnym w stosunku do siebie.

Ja pisząc Bloga odczuwam, że Moja niepełnosprawność stanowi drugi jakiś tam bardzo daleki i odległy plan. Tak naprawdę z głębi serca tak na to patrzę, bo z chwilą gdy on zagrał Moje słabości również w pewnym stopniu się zmiejszyły. 

Obraz Bloga Pokazał Mi jak Wielki i Mocny jest przekaz Marzeń. 

Blog to Moja najpiękniejsza Rola i Big osiągnięcie tegoroczne. 

Na Nadchodzący Nowy 2023 Rok życzę sobie aby było tak samo barwnie żeby nie brakowało zapału, energii , sił do działań oraz pomyślnej realizacji Wszystkich zamierzeń na cały ten czas jak i każdy jego dzień osobno i Wam życzę dokładnie tego samego. 

Podsumowując: Blog mi dał i pokazał przepis na cieszenie się życiem i sprawił, że świeci nade Mną bardzo Jasne słońce. 










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)