Wesołych Świąt :)

 Uwielbiam momenty gdy wyłączam się ze wszystkich trosk i skupiam się tylko na swoim wnętrzu - Na tym co w nim gra szczególnego. Cieszę się ogromnie z takich zwykłych chwil kiedy następuje opcja odpięcia kołek w Moim pojeździe i ujrzenia jak również zobaczenia tego co mówi Moja twarz i jaki jest jej przekaz czyli właśnie wtedy mam czas na zwykły odpoczynek od codziennych trudów. Dziękuję za wszystkie wyrazy sympatii kierowane w Moją stronę i przesyłam worek wypełniony serdecznością oraz nadzieją , bo oba te określenia wywołują uśmiech będący Najlepszą ozdobą twarzy.

a Jeżeli chodzi jeszcze o Rok bieżący czyli 2022 to dał mi on: 

 - Rozpoczęcie pisania Bloga ( z wdzięcznością i wzruszeniem w sercu dziękuję za tą możliwość i Jestem z niej dumna najbardziej na świecie💚💚💚💚)

- Wiele ciekawych sesji zdjęciowych pozwalających poczuć się jak dojrzała kobieta

- Uczestnictwo w świetnych koncertach 

- Różnego typu cudowne pokazy

- Możliwości do pogłębiania wiedzy na temat projektowania podczas zajęć komputerowych w Gdańsku

    i mnóstwo innych rzeczy. 

Wszystkiego Dobrego na nadchodzące Święta i zbiżający się Nowy 2023 Rok żeby był lepszy od mijającego , przyniósł wszelką pomyślność , Realizację wszystkich Marzeń i każdego osobno.
a za zdjęcie Bardzo dziękuję Oli :)

                                                        






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)