:)

 Od Nowego Roku pragnę aby odpowiednio ruszyć z ćwiczeniami ruchowymi. 

Co to znaczy??

 Chcę robić regularne treningi domowe stania przy drabince na początek po 3 Razy dziennie. Wcześniej nie miałam do tego zbyt wielkiego zapału i nie tryskałam entuzjazmem w tym temacie jednak wszystko dokładnie analizując przez ostatnie parę dni i nie tylko uznałam, że jest to koniecznością żeby zawalczyć o swoją siłę w mięśniach. Mam nadzieję, że wytrwam w tym postanowieniu w każdym razie bardzo bym chciała i się z tego naprawdę będę cieszyła gdy tak się rzeczywiście wydarzy. Ufam, że Blog naucza Mnie samodyscypliny i wytrwałości oby przynosił jak Najlepsze komunikaty i dobre efekty w rozdziale ćwiczeniowym czyli nawet w tym co trudne na pierwszy rzut oka, ale z czasem dające się polubić i zaakceptować. Blog to zdecydowanie część Mnie ta jeszcze lepsza i waleczna osóbka. Trzymajcie kciuki aby Wszystko pomyślnie się sprawdzało i realizowało.

Chcę zacząć traktować ruszanie się jako coś potrzebnego i niezbędnego a nie przymusowego. Muszę wiedzieć, że wyjdzie mi wyłącznie na dobre i podchodzić do tego z wyrozumiałością i empatią. 

     




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)