Jakie Mam życzenia na ten Rok oraz takie ogólne?? :)

Życzę sobie właśnie tej systematyczności w aktywnościach ruchowych - Jeszcze raz Wszelkiej pomyślności na cały Nowy 2023 Rok, każdy jego dzień oraz dużo zdrówka🌹❤️

Wczoraj był dzień fajnych ludzi dlatego ogromnie dziękuję Wszystkim tym będącym obok Mnie za pomocne dłonie i uśmiechy. 

Serdeczne wyrazy radości kieruje do Wszystkich osób akceptujących Mnie taką Jaką Jestem. 

Może to zabrzmi zastanawiająco, ale czasem dobrze Mi jest ze swoimi niedoskonałościami, ponieważ absolutnie nie mam pojęcia czy bez nich miałabym kiedykolwiek Bloga a Blog Mi naprawdę wyszedł na Dobre i Jeszcze mocniej otworzył tak bardziej głęboko - Naprawdę poczułam się pięknym, pełnowartościowym człowiekiem - Właśnie dzięki temu, że go mam -  Jestem za to bardzo wdzięczna, że mimo Mojego wózka Mogę być również sobie przydatna w wielu kwestiach💚💚💚💚





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)