Krótkie przemyślenia z kilku poprzednich dni :)

 Mam ograniczenia ruchowe, ale nie umysłowe. 

O Mnie świadczą cechy charakteru, usposobienie, sposób bycia - To co mam w środku i dobroć serduszka a nie Mój wózek.

 Mój wózek - On jest Moim towarzyszem, ale czasem nie mam potrzeby zwracania na niego uwagi.

 Ja chcę być dla siebie przyjaciółką rozumiejącą swoje potrzeby serca i cieszącą się tym co mam.

Blog to obiekt udowadniający, że można stać się jeszcze bardziej dojrzalszą osobowością i już taką pozostać zawsze.

To czego pragnęłam przez długi czas jest wymarzoną rzeczywistością i pokazuje jak piękne i jakże realne są Marzenia. 

Podsumowując: Odczuwam Satysfakcjonującą Wielką dumę z bycia Blogerką i z tego kim jestem dziś. Przytulaj siebie częściej oraz zatroszcz się o siebie.

💙💙💙💙💙💙

a poniżej Moje hobby uchwycone w punkt przez Olę :)







Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)