Uśmiech to podstawa :)




 Jestem przepełniona nadzieją i promieniami słonecznymi co niezwykle raduje - Przyczynił się do tego Blog wlewając w Moje serduszko całe mnóstwo optymizmu.

Posiadając Bloga uświadomiłam sobie, że odczuwam spokój wewnętrzny i padają odcienie rożnego rodzaju, które określam. Czuję, że to właśnie on rozjaśnił rzeczywistość i w pewnym sensie uzdrowił. 

 Zmieniły się Moje schematy myślowe nie są już tak negatywne jak były kiedyś - Wiem, że teraźniejszość od czasu Kuferka odmieniła Me przemyślenia na ciekawsze, ale i refleksyjne (czyli skłaniające do zastanowienia). Potrzebowałam ogromnie tej skrzynki ona Mnie wzmacnia, pomaga i wspiera.


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)