Witam Serdecznie w Nowym 2023 Roku :)

Wyrażenia odczuwalne gdy Jestem na Blogu:

  • Mój Wielki Motywator
  • Mobilizacja
  • Siła napędowa 
  • Luz 
  • Dobre naładowanie energetyczne 

Tak świetny odbiór Bloga naprawdę zadawala - Daje Mi wiele okazji na zastanawianie się nad następnymi tematami. Napełniam się pokładami empatii i dzielności gdy tu przebywam oraz bijącym ciepłem optymistycznych barw a Moja osoba wyraziście się wybarwia na złocisty kolorek. 

Blog pozwolił - Dał szansę abym mocniej poznała siebie - Odkryła z szerszego punktu widzenia swoje umiejętności co w tym przypadku przyczyniło się do rozwoju osobistego i Jestem za to bardzo wdzięczna. Moja głowa działa , Ja nabieram odwagi a to jest najważniejsze i cieszące.  

Podsumowując: Blog to forma kartek z pamiętnika panuje tu przyjazna atmosfera i Miły klimat. 

Dziękuję Wszystkim wierzącym we Mnie oraz tym podpowiadającym żebym stworzyła miejsce służące do pisania dzięki temu Jestem kimś więcej i mogłam wejść na wyższy szczebel swych osiągnięć. 

Dziękuję bardzo za czytanie Bloga.




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)