20 Lutego= Rok Bloga. Kocham go i jest bardzo mocno Mój :)

 Moi Drodzy:

Osoby z niepełnosprawnościami one też chcą czuć się potrzebne , zauważone i mieć poczucie docenienia.

Chcą dostrzec sens swojego istnienia , uśmiechać się szeroko do świata , dzielić się swym pięknem wewnętrznym oraz zewnętrznym a także rozumieć wartość swojej osoby. Między innymi dzięki Mojemu Blogowi nie czuję się na osobę niepełnosprawną- Zapominam o niej kompletnie to znaczy jej stron - zmienia się Mój punkt widzenia czyli wcale nie odczuwam niepełnosprawności mówię to z pełnym przekonaniem i ze szczerym wzruszeniem w sercu.

„Kuferek Dobrych Myśli” bardzo wiele mi dał i jest dowodem na to , że każda osoba może mieć takie miejsce dające większą siłę i szersze otwarcie💚💚

Dziękuję Wam za obecność. 

Plusy Mojej niepełnosprawności to jest np. Możliwość pisania , czytania , mówienia , patrzenia , projektowania , tańczenia bądź usłyszenia zwyczajnej melodii serca i ma to dla mnie wielkie znaczenie.

Ja uważam, że posiadanie Bloga bardziej Mnie wzmocniło- dało zielone światło. 

Podsumowując: Najważniejsze to czuć się pełnowartościowym człowiekiem bez względu na wszystko. 

W Jakich sytuacjach nie czuję się na osobę z niepełnosprawnością ruchową podam przykłady:

✅ Gdy tylko mam możliwość brania udziału w sesjach fotograficznych, ponieważ w momencie przebywania przed obiektywem aparatu czuję się swobodnie co oznacza, że poprawia mi się nastrój.

✅ Gdy jest puszczana świetna muza w czasie zajęć tanecznych wtedy uśmiech na twarzy sam się pojawia. (Taniec jest Moim Spełnieniem i dowodem na to, że wszystko jest możliwe.)

✅ Gdy otwieram Fotoalbum i widzę za każdym razem przy jego przeglądaniu inny obraz siebie. 

Bardzo się cieszę , że mam taką osobistą pamiątkę Miłą dla oka -  Tym bardziej, że udział w sesji słonecznikowej był Moim Wielkim Marzeniem. 

Jestem szczęśliwa, że to czego pragnęłam przez długi czas dziś jest wymarzoną rzeczywistością.

Dziękuję za zaufanie i za takie ciepło w przyjęciu tego Miejsca. 

Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. 

Już za 2 dni dokładnie w ten poniedziałek stuknie pełny Rok Mojego Bloga - 20 Lutego 2023 Roku. 





Komentarze

  1. Gratuluje Martusiu❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Pozdrawiam serdecznie❤️

      Usuń
  2. Super❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Pozdrawiam serdecznie❤️❤️❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)