Buziaki od Spełnionej Blogerki :)

Pokażę Wam pewien kadr mnie osobiście bardzo on porusza i pokazuje czułą strunę, ponieważ gdy go widzę to Moim zdaniem odpoczywam od niepełnosprawności na co dzień mi towarzyszącej.

 Ta fotografia ukazuje prawdę Mojej osobowości a także szczerość Mego serca oraz akcent najistotniejszy czyli taki, że potrafię się wyłączyć od wszelkich Moich słabości, trudności i wad a w zamian za to wziąć pod uwagę to by pamiętać o tym aby co jakiś czas sprawić sobie choć drobne radości przyczyniające się do szerokiego uśmiechu, bo przecież on czyni, że twarz ludzka jest cudownie to znaczy najpiękniej jak to tylko możliwe ozdobiona więc naprawdę warto o tym sobie czasami przypomnieć.

Mam też takie wrażenie, że dzięki temu ujęciu mam także poczucie, że Jestem pisarką z prawdziwego zdarzenia, bo kredki znajdujące się w tle zdjęcia miały nieść za sobą właśnie taki zamysł, ale Ja jeszcze od siebie dopowiem, że na tym portrecie czuję się na osobę w pełni zdrową pomimo tego, że wiem, że Moja niepełnosprawność ze mną będzie zawsze to jednak znajdą się sposoby bym o niej całkowicie zapomniała chociaż na chwilę a takie momenty naprawdę bardzo cieszą. 

Dla mnie to foto to totalne Mistrzostwo - Dzięki Ola :)

Dlatego oprócz tego, że znajduje się ono w specjalnym słonecznym albumie to dodatkowo też jest włożone do niebieskiej ramki stojącej na biurku tak aby był odcień błękitu żeby Milej mi się przygotowywało wpisy. 

Dodam jeszcze tylko, że dziś podczas zajęć sportowych odbyłam kolejny trening na rowerze biegowym z czego Jestem bardzo zadowolona i przesyłam Pozdrowienia dla Pani Basi dziękując za wspólną przejażdżkę :)

a Wam Kochani czytelnicy serdecznie dziękuję, że tutaj Jesteście💚💚💚💚



Komentarze

  1. Super ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie
      Uściski❤️❤️❤️

      Usuń
  2. Krystyna Degutis19 lutego 2023 18:10

    Kochana Marto jesteś niesamowita,cudowna i piszesz coraz piekniej i mądrzej ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Pani Krysiu
      Uściski❤️❤️❤️

      Usuń
  3. Martusia, każdy ma jakąś swoją niepełnosprawność, jeden człowiek rękę, jeden nogę, gorzej, znacznie gorzej jak jest niepełnosprawny emocjonalnie i żyje po to by dokuczać innym, by wiecznie pokazywać swoje humorki.
    Czym innym jest niepelnosprytność i serce na dloni. To ty jesteś tym białym ptakiem. Śmiało idź do przodu
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wyrażenie opinii
      Jest Mi bardzo miło
      Pozdrawiam serdecznie Pani Ewo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)