Okolicznościowy występ z zespołem Dancing Wheels Gdynia oraz Specjalny projekt :)

 Minione dwa dni przyczyniły się do tego, że odczuwam fantastyczną radość. 

Co mam na myśli??

Otóż dziś wystąpiłam na 97 urodzinach Gdyni wraz z Ulubionym zespołem Dancing Wheels Gdynia.

Będąc częścią tak szalonej grupy Jestem dumna, że wszyscy Jesteśmy zgrani i mamy możliwość by całkowicie nie czuć Naszych niepełnosprawności oraz kompletnie o nich zapomnieć dlatego, że taniec to piękna i szczerze prawdziwa energia.

W tej grupie nie ma barier.

Taniec to Najlepszy przyjaciel człowieka- Sposób pogłębienia wyobraźni.

To Właśnie Karina - Nasza najlepsza instruktorka tańca potrafi sprawić, że słowo Dance smakuje zawsze wyjątkowo. 

Uwielbiam gdy jest opcja przytulania się do tańca. 

Uściski dla całego zespołu.

Ponadto w Dniu wczorajszym udało się stworzyć coś specjalnego podczas zajęć graficznych w Gdańsku pod czujnym okiem Miłego towarzystwa nauczycielki czyli Wizytówkę Mojego Bloga i naprawdę jest to dla mnie mega dumą. Z tego miejsca serdeczne pozdrowienia dla Pani Karoliny.  

Dziękuję za ten intensywny i przyjemny czas.

    

Mój szczery uśmiech do tańca💚
                                                                      
Zespół Dancing Wheels Gdynia💚

Wizytówka Mojego Bloga💛


Komentarze

  1. Super😀 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obecność na Moim Blogu i Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obecność na Moim Blogu i Pozdrawiam❤

      Usuń
  3. Cudowna sprawa ,💋 Szczęście jest w nas . Wystarczy wyciągnąć rękę ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obecność na Moim Blogu i Pozdrawiam❤

      Usuń
  4. Super ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)