Parę słów ode Mnie + Moje ulubione formy spędzania wolnego czasu :)

Bierz pod uwagę Wszystko co tylko Ciebie buduje, kształtuje i unosi.

Składaj słowa w logiczną całość.

Kieruj i przekazuj dobre przesłania.

Skłaniaj się ku temu co daje Ci Wielką siłę napędową czyli sprawia, że dana strefa Tobie sprzyja oraz staje się uskrzydlająca.

Dodatkowo przedstawię jeszcze ulubione formy spędzania wolnego czasu zalicza się do nich np. 

Wyrażanie się wyrazem pisanym czyli tworzenie wpisów na Bloga

✅ Taniec

✅ Oglądanie siebie na różnych sesjach fotograficznych - bardzo to lubię, ponieważ pada wtedy całkiem inne światło na Moją osobę jest bardziej jasne czyli zostaje wtedy przykryta Moja niepełnosprawność a Ja uwielbiam takie chwilki gdy jej nie zauważam mimo, że w pełni akceptuję swoją niepełnosprawność. 

✅ Słuchanie muzyki

✅ Oglądanie filmików motywujących na YouTube 

✅ Czytanie ciekawych książek na temat rozwoju osobistego 

✅ Robienie zdjęć ładnych widoków zza okna

✅ Projektowanie kartek okolicznościowych







Komentarze

  1. Bardzo dużo dobrej energii i rad pozwalających spojrzeć na siebie z innej perspektywy. Dziękuję Marta! Czas zacząć je stosować w życiu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za Miłe słowa Pani Iwonko
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)