Uściski dla wszystkich Moich czytelników :)

 W Moim odczuciu Jestem bardzo zaprzyjaźniona z Blogiem. 

Pisanie Bloga dobrze nastraja - To wyjątkowa uczta dla oczu i relaks dla serca. 

Jestem ogromnie wdzięczna, że ta rola została mi dana i przypisana- dzięki niej życie Me nabrało jeszcze cieplejszych barw- stało się ciekawsze a codzienność stała się pełniejsza czyli nabrała większego sensu - Wiem, że mam swoje pole umożliwiające samorealizację.

Liczy się człowiek- to jaką jest osobą a nie jego niepełnosprawność.

Stwarzaj sobie jak najwięcej okazji nawet takich małych by nie zwracać uwagi na swą niepełnosprawność. 

Skup się na tym co możesz zrobić żeby na Twojej twarzy zawitał szeroki uśmiech a także na odmianie toku myślenia w głowie na lżejszy czyli taki przyczyniający się do bardziej przychylnego patrzenia na siebie. 

Podsumowując: Prowadź ze sobą dialogi wewnętrze i słuchaj ich przekazów oraz wskazówek

Bądź dla siebie wyrozumiały.




Komentarze

  1. Tak trzymać! Pozytywnie!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście taki jest plan!!!!
      Buziaki również❤️

      Usuń
  2. Super ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Pozdrawiam serdecznie❤️❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)