Uściski od promiennego Słonecznika :)

Jestem przykładem osoby z niepełnosprawnością ruchową, ale uważam, że mimo tego trzeba zauważać dobre i optymistyczne punkty - skupiać się na mocnych stronach - bardziej wierzyć w siebie, być zadowolonym z tego kim się jest i doceniać swoją osobę - koncentrować się na prawdziwej wersji siebie z jasnego punktu widzenia.

 Jestem taka jaka Jestem i cieszę się tym, bo to zwyczajnie Ja.

 Poznaje siebie - swoją prawdę, która jak się okazuje jest w Moim sercu i we Mnie samej. 

Jestem dumna z tego kim Jestem mimo wszystko - staram się cieszyć życiem bez względu na okoliczności, bo wiem, że wszystko jest po coś❤️

Gdybym miała określić swojego Bloga symbolami to wyglądałoby to następująco jest on:
✔ czterolistną koniczynką 
✔ nieskończonym szczęściem 
✔ wyraźną osobistą gwiazdką w kolorze złocistym oświetlającą umysł wyrazistym światłem 
✔ pisaniem tylko zawsze z poziomu wysokich fal
✔ sową ciekawych przekazów 
✔ makiem dającym zdrowie i wytchnienie od codzienności, która nabiera ciepłych kolorów za sprawą Bloga 
✔ nutami tworzącymi własny rytm 
✔ wspierającym słonikiem 
✔ skrzydłami motyla

Rozwijaj siebie 
Buduj wiarę 
Ładuj się dobrymi myślami 
Warto być zawsze tylko sobą 
Czuj promienie słońca 
Zauważaj swoje osobiste piękno i wartości płynące z Twojego umysłu oraz serca

Podsumowanie: Według Mnie Jestem człowiekiem szalenie przebojowym pomimo wszelkich przeciwności losu. 
Pisząc Bloga czuję się szczerze szczęśliwa.




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)