Nareszcie więcej Radości :)

Ku ogromniastej radości wracam do działań projektowych.

Ponownie udało się zaliczyć kolejne wycieczki do Gdańska za co bardzo dziękuję Moim rodzicom dzięki temu mogłam uczestniczyć w zajęciach z grafiki a co za tym idzie zrobić ulotkę Bloga.

Istotną kwestią jest również, że wraca możliwość korzystania z transportu (to oznacza Wielki powrót podróży busowych) na co liczyłam z całego serca, bo absolutnie nie ukrywam, że tym razem ta sytuacja kosztowała mnie sporo nerwów, ale cieszę się, że w końcu to się wyrównało i złożyło w całość. 

Mam nadzieję, że nie będzie już więcej powtórki z rozrywki oraz, że Mój głos tutaj zabrany również miał choć troszkę jakieś znaczenie. 

Pobyty tutaj na Blogu to Moja ogromna wartość.   

W Momencie kiedy na nim przebywam doznaje spełnienia i satysfakcji w tym co robię. 

Ja uważam, że to miejsce jest pisane ze szczerego serca. 

Gdy tworzę teksty a następnie wkładam je tu do Kuferka na buzi powstaje przeróżny nastrój jednak mam takie odczucie, że z chwilą powstania tego pudełka mogę zobaczyć ile potrafię i czego dokonuje moja głowa oraz jest to również okazja do tego żeby przekonać się jak bardzo i niezwykle zadawalająco zmieniła się na lepsze czyli jej postrzeganie i poziom dojrzałości.

To najważniejszy i największy sukces w tym wszystkim.

Blog otacza, wypełnia i dopełnia moją osobowość na wysokiej baterii energetycznej. 

Odkryłam nową oznakę siebie a dlaczego?? 

Bo ten Blog to nowa Ja w nieskończonej wersji, ponieważ posiadam dużo pomysłów na zapiski- będę je stopniowo dokładać a oprócz tego polubiłam projektowanie. 

Mam już odnośnie tego schowka wykonaną:

  • Wizytówkę 
  • Ulotkę 

Co więcej być może i nie tylko, bo zastanawiam się też pomału nad czymś specjalnym.

Nigdy nie jest łatwo, lekko czy lajtowo, ale zawsze się czegoś nauczymy. 

Ten Kuferek stał się wszechstronnym obiektem witaminowym, który ogromnie nasyca i zaspokaja wszelkie potrzeby dialogu ze sobą. 

Podsumowując: Ja posiadam kilka twarzy łagodną, skromną i przebojową ponadto kiedy trzeba ogarnia i zbiera się w tym obszarze na minimalne zamyślenie. 

Ps. Moje samopoczucie jest o wiele lepsze niż ostatnio więc nie martwcie się, jakoś się powoli układa, puzzle się sklejają i pomalutku wraca do normy. 

Krótko mówiąc: Słowo pisane ma ogromny przekaz, ale trzeba zastosować jego odpowiednią formę.


Wizytówka Mojego Bloga💛

Ulotka Mojego Bloga💚

 


Komentarze

  1. Marta super 😁 pozdrawiam 🤭🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo
      Również pozdrawiam
      Uściski❤️

      Usuń
  2. Martusia Witaj
    Zadałaś pytanie: Wolicie radosną Martę w dobrej formie prawda??
    Odpowiem, że zdecydowanie tak. Ale jeszcze bardziej wolę , żeby ta radosna Martusia miała wiele powodów do radości.
    Cieszę się razem z tobą, że twoja ścieżka rozwoju nie została zamknięta, że możesz dojeżdżać na te ciekawe i rozwojowe zajęcia.
    Pozdrawiam Ewa Żądło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo serdecznie za te słowa Pani Ewo
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Super ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)