Pozdrawiam Serdecznie Was wszystkich i Dziękuję, że jesteście ze Mną :)

Osoba z niepełnosprawnością ma wiele zainteresowań. 

Ja między innymi Jestem Blogerką i tancerką w jednym - Moją osobowość rozpiera niesamowita duma z tego powodu💚💚 

Szczerze stwierdzam, że pisanie Bloga stało się ogromnie bliskie dla Mojego serca - dlatego robię wszystko żeby był on prawdziwy najbardziej jak tylko to potrafię. Blog to już część mnie na dobre a także najpiękniejsze źródło bez ograniczeń. 

Widzę, że to co robię ma sens - mam szeroki uśmiech na twarzy z racji tego, że odnajduję się w miejscu wyglądającym tak jak sobie je wymarzyłam. 

Nadmienię jeszcze ważny fakt tego dnia:

- Udało Mi się dziś podczas treningu na rowerze biegowym, odbywającym się w trakcie niedzielnych zajęć sportowych wykonać pierwszy slalom przejeżdżając przez tor z pachołków na własnych nogach co niezwykle mnie zaskoczyło i mega ucieszyło💜💜

Podsumowując: Dziękuję, że Mogę robić to co kocham i coś co pomaga rozjaśniać umysł - Prowadzenie Bloga jest strzałem w dziesiątkę i to nie jedną jak nie jeszcze dalej - To najlepsza rola jaką mogłam otrzymać od życia - Jest ona czymś co uszczęśliwia najbardziej na świecie💜💜

a teraz mam taki nastrój czyli totalne odprężenie. 





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)