Trochę uśmiechu ode Mnie tak na przyjemniejszy wieczór :)

Pisanie Bloga ogromnie mnie kręci, nakręca i rozkręca coraz bardziej 💚💚💚💚 

Wszystko idzie pomyślnie. 

Wkładam do niego różne wyrazy płynące ze mnie - Dzięki niemu uczę się nazywać to co podpowiada mi umysł. 

Blog pogłębia, ale też optymistycznie pobudza Moją wyobraźnię. 

Jestem wielką szczęściarą, że znalazłam swój osobisty świat działający w sposób zadowalający i Mega satysfakcjonujący.

Pamiętaj: Struna Twojej osobowości jest mocno trwała dlatego słuchaj jej dźwięków, bo to właśnie cała ona czyli Ty.  

Dlatego jeżeli i Ty też szukasz miejsca do odpoczynku, wytchnienia i totalnego relaksu takiego samego jakiego Ja doznałam właśnie tu to polecam zajrzeć w głąb siebie, bo dokładnie tam tego zaznasz a także odnajdziesz o każdej porze dnia.

Przy okazji Serdecznie dziękuję za organizację Wspaniałego Dnia kobiet spędzonego w miłej atmosferze na tle dobrych atrakcji dostarczonych na Kwalifikacyjnych Kursach Zawodowych odbywających się w Gdańsku w których, uczestniczę. 

Szczere ukłony dla wszystkich organizatorów tej imprezy pełnej ciekawych niespodzianek w tym sesji zdjęciowej. 

Podsumowując: Niezależnie od rodzaju niepełnosprawności można odnaleźć przestrzeń umożliwiającą samorozwój do czego serdecznie zachęcam, bo jest to naprawdę cudowne doświadczenie sprawiające, że wszelkie troski i trudy dnia codziennego stają się łatwiejsze i choć troszkę przyjemniejsze. 

Wiem, że warto mieć swoje hobby, bo tym sposobem zyskujemy łagodniejsze spojrzenie na niepełnosprawność, bo tak jest dokładnie w Moim przypadku.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)