Cudowna informacja :)

Drodzy czytelnicy:

Przychodzę do Was z radosną wiadomością. 

Brzmi ona następująco: 

W krótkim czasie czyli w zaledwie jeden dzień podczas zajęć graficznych udało się stworzyć Logo Mojej osobistej pasji jaką jest pisanie Bloga. 

Głęboko w głowie ustaliłam, że będzie to symbol gwiazdki, ponieważ lubię ten kształt - sam Kuferek stał się uskrzydlającą gwiazdą.

Nadal jeszcze do końca nie wierzę, że mam już Logo swojego hobby, ale Jestem mega zadowolona i szczęśliwa z tego faktu.

Także pomimo niepełnosprawności naprawdę można znaleźć sposób na wyrażanie siebie stwierdzam to z prawdziwym przekonaniem, bo właśnie taki posiadam w postaci tego miejsca.

Marzenia się realizują w najlepszym tego słowa znaczeniu i to jest piękne. 

Już powstał cały zestaw projektowy obiektu sprawiającego mi olbrzymią frajdę i choć tego nie widać - z tego tytułu płyną szczere łezki szczęścia. Od teraz Logo będzie pojawiało się co jakiś czas w tym co tutaj przygotuję i od tej pory stworzy się tu jeszcze milszy klimat w jego towarzystwie.

Logo Mojego Bloga💜

Wizytówka Mojego Bloga z logiem💛

Ulotka Mojego Bloga z logiem💚 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)