Kocham Mojego Bloga zdecydowanie :)

 Moi Drodzy:

Mam pomysł a gdyby tak przestać się oglądać na daną niepełnosprawność od strony jej wad i zastanowić się co ona dała dobrego, co pokazała czy uświadomiła.

Otwórzmy się na drugiego człowieka i spójrzmy na świat jego oczami. 

Ujrzyjmy i poznajmy ukryte talenty grona tych osób z niepełnosprawnościami niezależnie od rodzaju bądź stopnia ich niepełnosprawności. 

Patrzmy na niepełnosprawność nie jak na chorobę lecz traktujmy ją jako dar wiadomo lepiej by było bez niej jeżeli byłby wybór, ale czasami naprawdę warto docenić, że jest taki scenariusz a nie inny i zobaczyć jaki jest szereg jego korzyści - wcale nie taki mały jak się wydaje, bo inaczej nie oznacza, że jest gorzej wręcz przeciwnie. 

Blog to Moje osobiste pole - dzięki niemu mogę prowadzić taką formę dziennika i Jestem za to ogromnie wdzięczna, że los nim obdarzył właśnie Mnie. 

Posiadanie Bloga dało mi Wielką siłę napędową i udowadniało, że są rozdziały lepsze niż tylko i wyłącznie sama niepełnosprawność.

Są możliwości żeby się z niej całkowicie wyłączyć i zastosować reset, bo pomimo jej istnienia można się przydać na wiele przeróżnych sposobów np. Projektowanie, rozmowa, zwykłe towarzystwo, wspólne potańczenie.

Blog to dowód na to, że niepełnosprawność może być cechą dekorującą, bo tak naprawdę liczy się głowa, ponieważ to ona Nas szczególnie popycha w przód i kształtuje i właśnie to jest cenne. 

Podsumowując: Za każdym razem kiedy tu przychodzę pragnę zawsze z innej strony przedstawić Wam elementy postawy umysłowej oraz jej schematy najlepiej jak tylko potrafię.

Naprawdę się staram żeby było jak najbardziej prawdziwie ze szczerego serca czyli zgodnie z odczuciami, które są skryte w sercu mym.

Ponadto:  Dzięki Blogowi w pełni wykorzystuję okazję żeby odnaleźć i sprawdzić w każdych okolicznościach, ponieważ Kuferek Dobrych Myśli to źródło będące wyjątkowym przepisem na dodanie uśmiechu, energii, lub poprawy nastoju (ani na Moment nie żałuję faktu odnośnie prowadzenia Bloga). Ta decyzja została dokładnie przemyślana i przeanalizowana. 

Widzę jak bardzo mi pomaga i jest potrzebny. On jest dla mnie cudowną postacią zaskakującą z dnia na dzień coraz mocniej i bardziej - jego przekazy, tematy, wyrazy lub zdania.

Kocham tego Bloga za tyle wrażliwości, empatii, szczerej prawdy. 

Okazuje się, że jakby przyjrzeć się bliżej tym określeniom to większość z nich faktycznie jest opisem do mnie pasującym.

Blog nakłania do niesamowitej odwagi.

Dziękuję, że ta przestrzeń zawsze przynosi mi masę wzruszającej radości. Jestem szczęściarą, że mogę codziennie pielęgnować najlepszą rolę na świecie i nie wyobrażam sobie innej opcji. Ten Kuferek przyciąga jak magnez.








Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)