Podsumowanie Dnia Słuchacza w Gdańsku i nie tylko :)

 Drodzy czytelnicy: 

We wtorek w Gdańsku na Kwalifikacyjnych  Kursach Zawodowych dla osób z niepełnosprawnościami gdzie uczestniczę w zajęciach komputerowych odbył się ogromnie przyjemny recital piosenkarza Adama Kalinovskiego, którego wraz z sympatycznym menagerem zaprosiła Pani Alina. 

Utwory wybrzmiewające głęboko zapadły w pamięć. 

Serdecznie Dziękujemy za pomysł. 

Jest to finalista oraz zdobywca 2 Miejsca w XI Edycji programu  ,,The Voice of Poland"

- Wokalista i gitarzysta  

Nie zabrakło również fantastycznego wywiadu przeprowadzonego przez kolegę Patryka. 

Jego pytania zadawane do Artystów za każdym razem brzmią zachwycająco i w pełni zadawalająco. 

Tego samego dnia nastąpiło rozstrzygnięcie szkolnego konkursu fotograficznego wymyślonego przez Panią Karolinę. 

Oczywiście brałam w nim udział i co prawda nie wygrałam go, ale to nie jest najważniejsze. 

Liczy się to, że spróbowałam swoich sił w tym co sprawia mi mega radochę poza działalnością tutaj czyli fotografowanie np. ulubionych kwiatów (do tej kategorii należą zdecydowanie słoneczniki)

Warto także dopisać, że otrzymałam przepiękny dyplom na pamiątkę tego wydarzenia. 

Wtorkowy program był cudownie wypełniony po same brzegi. 

Podsumowując: W Tej szkole zyskałam wiele niezwykłych znajomości, przydatną wiedzę i czuję się z tym naprawdę rewelacyjnie. 

Wspólnie się śmiejemy i dobrze spędzamy czas przy projektowaniu. 

Na zakończenie tego wpisu krótki wiersz, który ułożyłam Ja:

Mnóstwo wspaniałych kwiatów na swej drodze spotykamy. 

Słoneczniki bądź róże czy lilie. 

Dla Nauczycieli zawsze przekażemy prawdziwie oddany bukiet słów.

z Adamem Kalinovskim :)

z Adamem Kalinovskim i jego menagerem :)


Autograf od Adama Kalinovskiego :)

Zdjęcie konkursowe :)

Dyplom za udział w szkolnym konkursie fotograficznym :)



Komentarze

  1. Przepiękny wpis Martusiu jestem bardzo podekscytowana jak czytam ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta pięknie opisałaś masz talent zawsze jesteś miłą usmiechnieto i zdolno dziewczyno💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)