Podsumowanie wizyty w Radiu Tczew :)

 W sumie nie wiem od czego zacząć.

Może od tego, że Ewa jest cudowną osobą i Moją koleżanką z Tczewa.

Pomimo dzielącej Nas odległości dosyć często ze sobą piszemy.

Jestem szczęśliwa, że wczoraj mogłam poznać i odkryć osobiście jak powstają audycje  „Zainspirowane integracją” zwłaszcza, że było to Moim ogromniastym Marzeniem. 

Jak widać zostało błyskawicznie zrealizowane. 

Tematy co tygodniowych spotkań a dokładniej prowadzanych w każdą środę są trafne tak samo jak i barwne, ale przede wszystkim wartościowe, wyczerpujące, pomysłowe, dopracowane i spójne.

Uwielbiam je słuchać. 

Za każdym razem po ich przesłuchaniu mam różne przemyślenia i odczucia. One też wiele uczą - uświadamiają, że każda osoba z niepełnosprawnością potrafi mieć pasje i hobby stanowiące sens i światełko w niełatwej codzienności. 

Mojej ulubionej Ewie dziękuję za zaufanie i za to, że mogłam się nie tylko przypatrywać i spostrzegać jak przebiega działalność radia, ale stałam się także jego gościem - z tego faktu czuję przyjemność, zaszczycenie i wyróżnienie.   

Tak samo jest z Moim Blogiem. Bardzo się cieszę, że go znalazłam i na nim zostałam. 

Widzę, że jest potrzebny, przydatny i z głębokim wzruszeniem stwierdzam, że niezbędny. 

To Moje serce popychające silnie w przód.

Podsumowując: Dziękuję serdecznie za zaproszenie na antenę świetnym dziewczynom Ewie i Agnieszce mającym niesamowitą energię oraz Mojej Kochanej mamie za to, że była opcja żebym się na niej pojawiła.

Ewa tak samo jak Ja zmaga się z Mózgowym Porażeniem dziecięcym, ale mimo to jest bardzo aktywna, sporo działa, nigdy nie rezygnuje z aktywności, nie poddaje się i potrafi zawsze zmotywować- zainspirować. 

Współpracuje z Radiem Tczew, prowadzi stronę ,, Idę z Ewą" na Facebooku gdzie opisuje swoje osiągnięcia.

Warto poczytać i się zagłębić - Zachęcam.

Dziękuję za sympatyczne ugoszczenie i tak Miłe przyjęcie w radiu, Pani Basi, wszystkim dziewczynom Ewie, Agnieszce i Pani Basi za możliwość zdobycia nowego - inspirującego doświadczenia wspólne pogaduchy a także akcenty będące smakowitymi oraz całej ekipie za życzliwość. 

Więc jeszcze raz polecam słuchać Radia Tczew na żywo w każdą środę po godz. 18 oraz zapraszam na powtórki audycji w niedzielę o godz. 16...

Przy mikrofonie💚

Z Ewą i Agnieszką
Prowadzące Audycje 
,, Zainspirowane Integracją"
💚

Fantastyczny kubek 
w prezencie od radia Tczew
Dziękuję💚

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)