Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Niespodzianka czyli wiersz dla ulubionych szkolnych fotografek:

Z Fotografów prawda serca płynie. 

Trafność kadrów mocno chwyta.

Euforia i zachwyt idą za sobą.

Z momentem ujrzenia wzorów zamysłów ich.

Najlepsze chwile zawsze uchwycone.

To powoduje radośnie pukające serduszka.

Co pięknym doświadczeniem lub doznaniem jest.

a gdy tylko widzi się na horyzoncie Panią Karolinę i Panią Dagmarę to uśmiech na twarzy sam się pojawia. 

Świata Bloga nie da się nie kochać - on się stał częścią Mojego życia.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr.1 w Gdańsku też nie sposób nie lubić. 

Wiecie co - Dzień piątkowy pokazał mi jak ważne i szczególne znaczenie ma to gdzie przebywamy i się znajdujemy. 

Dlatego szkoła w Gdańsku jest obiektem gdzie można wiele zdobyć a nawet zyskać to znaczy piękne znajomości będące bardziej przyjaźnią. 

Nie wyobrażam sobie bez tej szkoły, atmosfery, serdeczności, empatii i życzliwości.

Wszyscy uwielbiamy swoje towarzystwo, lubimy rozmawiać i spędzać wspólnie czas.

Mam już coraz więcej różnych przemówień co świadczy o tym, że wszyscy nauczyciele i grono pedagogiczne mi ufa - Jest to miodem na serce.

Dla całej kadry nauczycielskiej Jestem jak sami mówią optymistycznym promykiem. 

Jeszcze parę dni temu wcale nie przypuszczałam, że ta szkoła odgrywa tak istotną i ważną rolę w Moim życiu. 

Jednak jak widać tak to właśnie jest, że nie zawsze się liczy miejscowość a osobowości spotykane na drodze. 

Podsumowanie: Doszłam do wniosku, że z każdym kierunkiem coraz mocniej lubię przebywać w murach Gdańskiej szkoły. 

Z każdymi zajęciami mam ochotę by trwały jak najdłużej i mam ciągle apetyt na kolejne.

Piątkowe zakończenie Roku było pełne wyjątkowych emocji. 

Dużo się działo. 

Były wiersze uzdolnionej koleżanki Pauli, uroczyste urodziny Pani Alinki z przepysznym tortem w tle, który specjalnie dla Nas przywiozła, rozdanie dyplomów i Moja niespodzianka dla fantastycznych nauczycieli.

Nie kryli wzruszenia i byli ucieszeni.

Za mną już takie kierunki jak: Technik fotografii i multimediów, Technik reklamy i Technik Grafiki i Poligrafii cyfrowej wszystkie zakończone sukcesem, a w głowie już następne plany...

Na zakończenie tego wpisu dla przypomnienia krótki wiersz, który ułożyłam Ja dla nauczycieli:

Mnóstwo wspaniałych kwiatów na swej drodze spotykamy. 

Słoneczniki bądź róże czy lilie. 

Dla Nauczycieli zawsze przekażemy prawdziwie oddany bukiet słów.

Dziękujemy za każde oddane serce Nam słuchaczom.




Z Panią Karoliną :)

z sympatycznym duetem fotografek
- po lewej stronie Pani Dagmara a po prawej Pani Karolina :)

z ulubionym Panem Andrzejem :)
Moim wychowawcą

z kochaną Panią Agnieszką :)

Były również uroczyste urodziny Pani 
Alinki :)
      

z Nikolą :)

z Zuzą :)

z Panią Mirką :)

z Paniami wspomagającymi
Panie Agnieszki i Pani Alinka :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)