Pobyt w Domu Marzeń :)

 W dniach 11-13.08.2023

Odbyłam dni próbne w Domu Marzeń. 

Dzięki temu zasmakowałam życia z zupełnie innej perspektywy. 

Kroiłam mnóstwo różnych produktów np. Jajka, brokuły, pieczarki. 

W tym krótkim, ale jednak ważnym czasie zrozumiałam, że potrzebuje więcej samodzielności. Uświadomiłam sobie masę istotnych kwestii o których wcześniej zupełnie nie myślałam aż tak mocno. Był to również czas wywołujący lekką niepewność, ale udało się ją wypędzić.

 Głęboko ufam, że dalsze pobyty w tym miejscu tylko będą dla mnie dowodem na to, że potrafię dużo osiągnąć i tak naprawdę chociaż takie drobne czynności jak krojenie produktów czy przygotowywanie sosu czosnkowego będą dla mnie wielką radością. 

Z pewnością z czasem dojdą jeszcze inne czynności. 

Tak na ten moment chcę zwyczajnie więcej od siebie wymagać oczywiście z zakresu będącym w Moim zasięgu. Pozdrawiam serdecznie wszystkich wspaniałych asystentów, którzy są pomocni i wspierający. To był wartościowy czas i mam nadzieję, że będą miała jeszcze okazję jego zaznać. 

Wiem, że tego chcę tak od serca. 

Trudności czy słabości są i będą, ale najważniejsze jest to żeby wyciągać z tego lekcje i zmieniać siebie, ale tylko na lepsze, a ciemniejsze strony starać się przysłaniać dając szansę na dostrzeganie jasnego światła dla własnego dobra.

Dom Marzeń w Gdyni Miejsce warte uwagi. 

W Nim niepełnosprawność nabiera zupełnie innego znaczenia.

Dziękuję za to i liczę, że do zobaczenia przy następnej okazji.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)