Buziaki od Blogerki :)

Osoby niepełnosprawne to naprawdę piękni, ważni ludzie w społeczeństwie. 

Marta lubi nabywać kreatywne umiejętności, sprawia jej frajdę kontakt z ludźmi.

Jest osobą otwartą chętną na jak największą porcję wiedzy.

Uwielbia moment świadomości, że Jest człowiekiem potrzebnym oraz pożytecznym. Taka wiedza podnosi u mnie samoocenę tym samym umacnia też pewność siebie.

Osoba niepełnosprawna istnieje, myśli i czuje.

Jeżeli wydaje Ci się, że to tylko fantazja czy też bujna wyobraźnia mogę powiedzieć, że bardzo się mylisz. Przebywanie wśród dobrych ludzi o takiej samej wrażliwości jak Ty z cudownym zrozumieniem, zgraniem, zainteresowaniem, troską to naprawdę oznacza bardzo wiele i jest wyjątkowe.

Z całego serca dziękuję grupie Technika Prac biurowych za to, że mi bardzo ufają, powierzają mi różnego typu zadania. 

Na tym kierunku Jestem szczególnie szczęśliwa i nie jest żaden wymysł ani żart, że jest mi on niezbędny do samorozwoju a także samorealizacji. 

Szkoda tylko, że w dalszym ciągu trzeba się mierzyć z wieloma trudnościami i przeszkodami żeby móc się kształcić w miejscu i atmosferze sprawiającej wiele radości. 

Tak, może to się wyda dziwne bądź abstrakcyjne, ale Ja pod względem naukowym i nie tylko lubię Gdańsk. 

Mam już pewne zamierzenia i plany po aktualnym kierunku.

 Właśnie dlatego nigdy z nich nie zrezygnuję.

Kocham Gdynię, bo to Moje miasto, ale Gdańsk też jest bliski Mojemu sercu. 

Dlatego mam ogromną prośbę Gdynio zamiast fundować ciągły stres pozwólcie osobom niepełnosprawnym rozkładać skrzydła oraz Spełniać Marzenia tam gdzie mają na to ochotę i tego pragną. 

Odrobinka więcej empatii nie boli, ale z pewnością wiele ułatwi czyli uprości.

pierwszy poniedziałek października uczestniczyłam w fantastycznym wykładzie pisarskim sprawiającym dalszą wydajność w słowie pisanym. 

Dzięki Sylwia i Centrum Integracji.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ukończenie kierunku Poligrafii cyfrowej w Gdańsku i kilka ogólnych informacji :)

Pobyt w Domu Marzeń :)

Premiera książki ,, Po drugiej stronie szczytu" Moje wrażenia :)